ΒΛΑΧΗΔΕΣ-ΣΦΕΝΤΟΥΡΙ

κλικ στην φωτογραφία για μεγέθυνση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85 λεπτά (μέτριος ρυθμός)
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ: Εύκολη
ΜΟΡΦΗ: Στο μεγαλύτερο μέρος ευθεία με ανηφορικές και κατηφορικές διαδρομές πριν και μετά τα ρέματα αντίστοιχα
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ: Νερό (δεν υπάρχει στην διαδρομή ούτε πηγή ούτε μαγαζί για να σας παρέχει κάτι)
ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Εμφανής (κόκκινα σημάδια)

διαδρομή
00:00 Στο τέλος του χωριού Βλάχηδες υπάρχει ταμπέλα που μας οδηγεί στην αρχή του μονοπατιού με προορισμό το νεκροταφείο στο Σφεντούρι . Κατεύθυνση δυτικα
00:03 Στα πρώτα 150 μέτρα το μονοπάτι χωρίζεται με την μία κατεύθυνση να πηγαίνει Δυτικά (συνεχίζει στην ίδια πορεία δηλαδή για Σφεντούρι) και την άλλη να πηγαίνει αριστερά ( Νότια ) για την παραλία των Κήπων . Προχωρούμε Δυτικά
00:05 Περνάμε δίπλα από τον μεγάλο βράχο

κλικ στην φωτογραφία για μεγέθυνση
00:10 Περνάμε το πρώτο (από τα συνολικά 5) ρέμα
00:12 Περνάμε το δεύτερο ρέμα
00:15 Φθάνουμε σε ένα πλάτωμα . Με καλή ορατότητα βλέπουμε απέναντι Αγκίστρι , Επίδαυρο.
00:20 Φθάνουμε στο 3ο ρέμα. Το μονοπάτι ανηφορίζει για λίγο μέχρι να φτάσουμε στον βράχο με τον Κέδρο
(00:25) μετά το μονοπάτι γίνεται επίπεδο έως να φθάσουμε στον επόμενο λόφο που αρχίζει να ανηφορίζει και πάλι
(00:35) . Εδώ χρειάζεται λίγο προσοχή μην χάσετε το μονοπάτι (υπάρχουν κόκκινα σημάδια )
00:37 H διαδρομή γίνεται κατηφορική
00:40 Περνάμε το 4ο ρέμα
00:44 Φθάνουμε στην 1η «Σουβάλα» που θα δούμε στην διαδρομή μας. Ανάλογα από την εποχή του χρόνου η «Σουβάλα» έχει λιγότερο η περισσότερο νερό. Πάντως ακόμη και σήμερα πολλοί βοσκοί χρησιμοποιούν τις «Σουβάλες» για να δροσίζονται τα ζώα τους .
00:50 Περνάμε και το 5ο ρέμα
00:65 Βλέπουμε τα κυπαρίσσια του νεκροταφείου του Σφεντουρίου και κατευθυνόμαστε προς εκείνο το σημείο . Αριστερά όπως το βλέπουμε είναι και η δεύτερη Σουβάλα της διαδρομής . Αξίζει να κάνουμε μια παράκαμψη για να τη δούμε προτού φθάσουμε στο χωριό .
00:75 . Φθάνουμε στη δεύτερη Σουβαλα . Ιδανικό σημείο για λίγη ξεκούραση και φωτογραφίες.